Etiketter

lördag 26 november 2011

Ni är ju för bra...

Ville bara säga att ni härliga, goa, underbara vänner betyder såå mycket för mig! Jag hör era historier, jag vet när ni mår bra respektive dåligt, jag vet via kompisen, familjen eller grannen vad som hänt, jag läser era bloggar ni som har några, jag följer er och inspireras utav er hela tiden. Att få följa er och ert liv ger mig både kraft och energi men också påminnelse om hur orättvist och smärtsamt livet ibland kan vara med både sjukdomar, separationer, ångest, förluster osv. Det är inte alltid vi har möjlighet att träffas, men jag vet att ni finns och jag följer er så mycket som jag kan. Men om jag är låg och känner mig ostabil så vet jag vilka som finns där för mig. Jag hoppas att ni också vet att jag gör det även för er! Puss och kram kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar