Etiketter

onsdag 2 november 2011

Dålig framförhållning

För ca 9-10 dagar sen så fick jag ett samtal från en kvinna som undrade om jag var intresserad av att vara med som statist på filminspelningen av Lisa Marklunds senaste film i två scener. Jag tackade ja och fick beskedet att jag snarast skulle få mer information per mail om vart jag skulle infinna mig, vilken tidpunkt och vilka kläder som gällde osv. Jag har inte fått någon mer info och i och med att jag inget hört och inspelningen är imorgon så antog jag att det inte skulle bli något av för min del.

Halvfyra i eftermiddags fick jag ett sms som meddelade att "vi ses vid 08.20 vid Mosebacke och bla bla bla.... och vi avslutar dagen ca 17.45". Framförhållning....? ehh nä. Jag var helt enkelt tvungen att hoppa av och förklara att jag måste ta hand om mitt barn från skolan (då pappa är borta dessutom)... Irriterande att de inte håller vad de säger så att man kan planera...
Produktionsbolag.... Det är inte första gången... Tur man inte är skådis :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar