Etiketter

torsdag 10 november 2011

Från Skakis till Svettis

För ett par helger sen var vi på 25-årsjubileumet She´s Back, Olga´s vilket var jätteskoj. Jag fick en tillbaka gamla minnen från förr på Olga´s då jag sprang mycket där, och jag träffade en hel del "gamla kändisar" från förr. Det jag dock saknade var det hederliga gamla dansgolvet som numera var borta till min stora besvikelse. Vi hade jätteskoj och vi kom hem sent på natten med taxi. Dagen efter så var jag såååå seg. Inte bakis men riktigt seeeg. Hade någon gett mig denna T-shirt då så hade den delvis passat... Jag var trött både i huvudet och kroppen. Men glad!
Idag var jag äntligen tillbaka på gymmet efter ett låångt uppehåll på Friskis & Svettis (samma logga som på T-shirten, men med helt annan innebörd) . Det var tungt då jag inte varit där på ett tag och det var kö till maskinerna på gymmet, men det var definitivt värt att åka dit en timme och träna!
Härligt! Nu e kärringen på g igen! She´s Back, Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar