Etiketter

söndag 6 november 2011

Jag har blivit en latmask....


Jag har blivit en latmask..... och dålig på att prioritera.. Det här med Friskis&Svettis har tyvärr inte blivit en prio då jag jobbat mycket och flackat och farit en del i jobbet sista veckorna. Tiden har helt enkelt inte räckt till och jag har varit dålig på att prioritera de få korta stunderna för just den biten. Men jag kämpar med mina enkla träningsredskap hemma och lite... dock inte lika flitigt längre... med promenader. Hmm, nu har vi skruvat kök hela helgen, och det vart väl 25-30 köksskåp att skruva ihop och jag var på hugget på em för att gå en kvällspromenad, men både T och jag lade oss skavfötters i soffan vid sjutiden och var heeelt slut båda två. T har sovit en dryg timme men jag är fortfarande uppe, men känner mig helt kokko i skall så det är dags att gå och lägga sig och sova för natten.
Fattar inte riktigt vad orken tog vägen ikväll. Helt borta... Men men, nya tag och nya krafter för en kommande härlig måndag med nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar