Etiketter

torsdag 31 maj 2012

Underbara morgon!
Hade velat gått upp riktigt tidigt idag och jobba, men jag är egentligen ingen morgonmänniska och jag var skittrött imorse då jag gick och lade mig igår kväll alldeles för sent. Fortfarande trött men jag väljer att försöka vara pigg och glad och inte tänka på trötthet utan fokusera på att det blir en bra dag idag! Det blir ju vad man gör det till, eller?? Bestämmer jag mig för att vara glad så blir jag ju det!

Skönt var det att få komma igång med dagen! Jag har en del administrativt att pyssla med idag på fm.
Sen iväg på ett "lunchmöte" i Farsta med en vän som jag rekryterade till en kund för nån månad sen. Efter det till ett företag i Södertälje som drivs utav ett par kompisar till mig sedan många år (som jag hoppas blir en ny kund) för att kika på en ev rekrytering till dem. Lite känsligt kan det vara när man är vänner sen en massa år tillbaka och ev får en ny och arbetsrelaterad relation helt plöstligt. Men jag hoppas på att de vågar ge efter och testar vårt djupgående sätt att rekrytera.

Sen blir att hämta dottern på skolan, hem och fixa middag och plocka lite så länge jag orkar. Men jag vill iallafall kunna avsluta dagen med en lagom lugn promenad tidigt eller sent under kvällen, förhoppningsvis med en vän, för det behöver jag efter dagen!
Hoppas att ni får en helt underbar toppen-torsdag! Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar