Etiketter

torsdag 3 maj 2012

Återfall...


....för jag kan visst inte slita mig härifrån (är ju andra inlägget på två dar...). Har uppenbarligen behov av att skriva, men har inte riktigt helt hittat tillbaka till inspirationen ännu, så det blir nog mest sporadiskt, när anda faller på. Vill verkligen skriva, men vet inte riktigt vad jag skall skriva om...

Men jag börjar väl "landa" efter alla turer och mår lite bättre även om vissa stunder fortfarande är så tunga. Så bloggandet får bli som det blir. Vid årets början var jag så säker på att år 2012 skulle bli ett riktigt bra år på alla plan. Men jag hade så fel.... Hittills har året varit riktigt skit på de flesta plan. Men men, det blir väl bättre får jag hoppas. Skam den som ger sig, och jag gör ju som bekant inte det i första taget...

Men om det är något som glädjer mig och som är positivt så är det deklarationen jag gjorde i går! SOBREMA gick med vinst förra året och jag får tillbaka ett femsiffrigt belopp på skatten lagom till jul! Tack för det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar