Etiketter

måndag 14 maj 2012

Aktier....

Hmm, jag hade ju tänkt att släppa del av mitt 100%-iga uppdrag och hitta ett annat ex 50% uppdrag då det tillkommit "komplikationer".... Nu verkar det istället som om jag får innestående pengar omvandlat i aktier i bolaget hos nuvarande uppdragsgivaren istället... Så ska jag satsa 100% i slutändan eller köra lite dubbelt ett tag. Det är frågan.. Tror nog att det kanske får bli dubbelt ett tag. Får se om jag får ihop det bara! Men jag har alla möjligheter att utvecklas hos min nuvarande uppdragsgivare vilket såklart är jättekul, bara det genererar till ekonomisk lönsamhet, för det viktiga är ju trots allt att man kan försörja sig.

Jag trivs ju såå himla bra med uppdragsgivaren jag har idag! Jag brinner ju för deras aktiviteter i utomhusmiljön och jag har utvecklats mycket sedan jag började samarbeta med dem. Att ha förmånen att arbeta med ett av mina stora intressen är guld värt! Och jag vill ju egentligen göra det mera! Men det måste vara lönsamt i slutändan..... Det kan man aldrig komma ifrån...

Men fortsättning följer... vi får se hur allt utvecklar sig till sist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar