Etiketter

tisdag 29 maj 2012

Det känns bra nu!

Det känns verkligen bra nu! Och det känns fantastiskt! Jag är återigen på banan och det är obeskrivligt skönt! Att dippa behövs ibland, även om det är jobbigt att befinna sig där. Men när man väl tar sig upp igen så är det då man upptäcker hur lyckligt lottat man ändå är och inser att man kunde ha det mycket värre. Jag befinner mig just nu i ett litet "lyckorus" och känner att det är väldigt skönt att leva och må bra! Och jag är så motiverad till att både arbeta, träna och promenera, jag är taggad att bygga/måla/tapetsera, jag rensar/slänger/skänker som aldrig förr! Jag har en enorm kraft och energi till att hitta nya på projekt och idéerna sprutar ut!! Känns nästan som att vara nykär!!


Imorse bestämde jag mig för att jobba halvdag och jobbade järnet samt hämtade hem dottern med två kompisar tidigt! De var tre glada tjejer fulla av energi så det var bara att hänga på dem! Satt inte en minut på hela em utan aktiverade mig med de sysslor tjejerna gav mig!
Satte mig ner i soffan för en knapp timme sedan och känner att jag haft en riktigt bra och rolig dag! Har haft många bra samtal idag med kunder och suveräna arbetskamrater och de tre småtjejerna har glatt mig mycket under em! Skitnöjd med dagen! Och än är den inte slut, skall plocka och packa lite :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar