Etiketter

måndag 21 maj 2012

Jag är inspirerad igen!

Efter en fantastisk fin helg med bra väder, lyckat arbete med huset och socialt umgänge med mera så känner jag mig på g igen! Jag börjar äntligen komma tillbaka som människa efter de senaste månadernas tunga tid. Jag har fortfarande sorg efter mammas bortgång och känner att det fortfarande är svårt att komma över att jag är "föräldralös". Den känslan verkar jag ha svårt att överhuvudtaget ta till mig och vänja mig vid. Men det får ta sin tid.

Jag känner mig iallafall taggad av att jobba ordentligt igen, finns lite nya projekt som jag vill få igång och inspirationen är tillbaka! Jag vill verkligen att jag skall "hålla" och hoppas på att inspirationen kvarstår! Men jag har många människor omkring mig som inspirerar mig som tur är, både vänner, familj och arbetskamrater så det känns som att jag kommer att hålla ett tag.

Idag jobbar jag hemifrån hela dagen. Det är soligt och varmt men det blåser. Snart tittar solen fram på altan-sidan, och jag flyttar antagligen ut arbetsplatsen till altanen. Att höra glada fågelkvitter, göken och känna dofterna av naturen och skogen, ja sämre arbetsmiljö kan man ha! Och det är svårt att INTE bli inspirerad :-)

Ha en bra arbetsvecka, det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar