Etiketter

tisdag 14 februari 2012

Nostalgi!

Haft en bra arbetsdag som började med ett mycket givande möte i morse med en kund på hemorten som med all säkerhet kommer att inleda ett nära samarbete med mig och oss på UTeBILDARNA. Jättekul!

Sen hem och jobba med att boka in säljmöten och hade telefonintervjuer med kandidater för rekrytering fram tills efter lunch. Sen tog jag en ledig em och hämtade hem dotter med kompis från skolan. Småjobbat lite till men sen vart det stopp i huvudet! Och när det blir så är det dags att göra något helt annat och för mig funkar musik som ger mig nya krafter och energi! Hittade denna gamla låt från 1975.
Visst blir man glad när man hör den och gamla minnen väcks till liv? För mig är det Nostalgi!

http://www.youtube.com/watch?v=KWRDFq0Xr_s&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar