Etiketter

fredag 10 februari 2012

Fredag!

Åh, vad det är skönt med fredagar! Kallt men underbart väder är det ute. Har inte bestämt mig för om jag skall gå upp och göra iordning bastun till ikväll eller ej. Behöver värme känner jag. Tom katten håller sig inomhus, men undviker att gå på det kalla golvet och hoppar mer än gärna upp i alla möbler och hon ligger just nu på en filt framför braskaminen och myser. Eldar för fulla muggar i kaminen då det drar något fruktansvärt i denna sommarbonade stuga. Själv sitter jag med både raggsockor och fårskinnstofflor på mig. Om ett par timmar skall jag hämta hem dottern från skolan och vi skall bara leka och mysa när hon kommer hem. Det blir en lugn och stillsam kväll med plankstek till middag som sambon fixar till sen.

Imorgon blir det spa-dags på Skogshöjd igen! Känns lite lyxigt då jag och sambon var iväg på det förra helgen... Men denna gång skall vi granntjejer överraska en annan granne som fyllt jämnt, och efter spaandet så möter våra gubbs upp oss på restaurang och bjuder ut födelsedagsbarnet på en god middag! Ska bli jätteskoj!

Ha en riktigt underbar helg alla! Det tänker jag ha! 

2 kommentarer:

  1. Värst vad ni roar er!;-) men det gör ni rätt i! Ha en riktigt skön och rolig helg, kram Therése

    SvaraRadera
  2. Tack! Haha, det hör ju inte till vanligheterna att vi är ute på galej, speciellt inte tillsammans två helger i rad! Ha en underbar helg ni också! Kram Helen

    SvaraRadera