Etiketter

onsdag 8 februari 2012

Givande dag!

Haft en bra arbetsdag! Började med ett riktigt bra möte som gav merförsäljning (mera provision till mig :-) samt ett lunchmöte med min underbara fd arbetskollega V. Mötet var delvis arbetsrelaterat och delvis privat. Vi hade ett givande samtal, åt god thai-mat och pratade gamla minnen och skrattade gott åt alla tokiga situationer. Jättetrevligt och jätteskoj!

Sedan åkte jag och solade en snabbis på trevliga och fräscha Sun Factory sen hem och fortsatte jobba och em gick i en rasande fart. Har en hel del jobb kvar att göra som jag bör fortsätta med ikväll då jag är på en rolig utbildning hela dagen i Vällingby imorgon.

Ni som gillar att sola så rekommenderar jag detta solarium i Viksängen. De har öppet dagtid och övriga tider måste man komma in med kort (det får man ett om man blir medlem). De har både vanliga liggsolarium och ståsolarium. Jag brukar oftast ta en solning i ståsolariet och solar då mellan 6 och ca 10 min, vilket passar en stressande affärskvinna som mig! Åk dit och testa vettja!

1 kommentar: