Etiketter

fredag 17 februari 2012

Dagens agenda!

Har massor att göra idag!

Har jobbat i ett par timmar nu..
Ska strax iväg på kundmöte och hoppas på att få en offert påskriven
Ringa in en offert
Köpa maggotts i fiskeaffären till morgondagens pimpelfiske
Köpa Pet-Shops som dottern skall ge bort i present ikväll
Köpa triss och hämta ut vinst
Sola 8 min när jag ändå är i stan
Hem och ringa massa kandidater
Ev Lunch
Skotta snö
Stapla en massa ved
Upprätta ett produktblad för framgångsrik rekrytering till alla UTeBILDARNAs säljare i hela Sverige
Presentera kandidater för kund, helst 8 stycken riktigt bra
Hämta dottern från skolan
Telefonmöte kl 16.00-16.30
Skjutsa dottern till pyamasparty
Hem och städa
Hämta hem dottern från partyt
Äta middag
Fredagsmysa
Tvätta samt vika redan torr tvätt
Fixa iordning alla pimpelgrejer till morgondagen
Spela Wordfeud om jag hinner
Blogga om jag hinner och orkar
Hade någonstans tänkt att träna med mitt Wii-spel hemma men inser att jag kanske inte hinner...

Bäst att sätta fart om jag skall hinna med allt idag!


Visst är de mysiga de små maggottsarna? Kryper och krälar i sin lilla ask!

1 kommentar:

  1. Heja Helen!
    Jag tror du hinner! kram Vivi

    SvaraRadera