Etiketter

tisdag 7 februari 2012

En av mina drömmar...

Ända sedan jag var liten och var på Kolmården för första gången så har jag haft en dröm. Att få simma med delfiner! Det är mäktiga djur som fascinerar mig väldigt mycket. Delfiner men även pingviner är en favorit, de är också riktigt coola.


Varje gång som jag varit på Kolmården så har jag alltid gått in till definariet för att få se de mäktiga djuren och dess shower. Och senaste gången så sa jag till mig själv att "den här drömmen skall jag uppfylla vid tillfälle"! Jag har inte haft tid för att utforska när var hur det tillfället skulle kunna ges och har inte prioriterat det då det alltid är en massa annat som har högre prioritet i mitt liv. Men det vore riktigt häftigt att få uppfylla denna dröm! Någon gång ska jag bara göra det! Vilket år som helst....

2 kommentarer:

  1. Jag med! Ska nog önska mig det när jag fyller fyrtio... En av de unga tjejerna på jobbet var där i höstas, verkade härligt! Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Therese, jag hoppas verkligen att du får det i present (visserligen är det ju väldigt långt dit eftersom du är så ung :-). Själv "missade" jag att önska mig det när jag fyllde fyrtio, däremot fick jag en annan dröm uppfylld då jag fick ett tandem-fallskärmshopp av familjen i present! Kram Helen

    SvaraRadera