Etiketter

torsdag 16 februari 2012

Att vara kär...


...kan som bekant vara en obeskrivligt omtumlande och härlig känsla! Men att bli kär fast man redan har någon som man är kär i, är väl kanske inte så lyckat. Denna känsla har dessvärre drabbat mig! Pirr i magen och det rusar i hela kroppen, förstår inte vad som händer! Jag är störtkär i en man som jag nyligen har träffat! Jag vet inte varför han dyker upp. Han är lång och mörk med ett härligt skratt. Men jag har svårt att se hans ansikte ordentligt....

Haha, som tur är så är det inte så allvarligt som det låter, för detta är faktiskt bara en dröm som jag haft två nätter i rad... Helt sjukt, två nätter i rad! Och jag vet inte riktigt vad det betyder, och är inte så säker på att jag vill veta heller... Jag har inga som helst planer på att byta man och ej heller vänstra på något sätt och jag har faktiskt ingen aning om vem mannen i drömmen egentligen är. Jag har definitivt inte haft några vibbar för någon annan och kan inte överhuvudtaget påminna mig om att personen i drömmen är lik någon som jag träffat tidigare heller. För jag träffar ju väldigt mycket folk i mitt arbete och försöker komma på om det är någon av dem som kan vara lik denna mystiska man. Men nej, ingenting stämmer in på någon alls. Helt galet är det iallafall! Tack och lov var det bara en dröm, men konstigt att han dök upp två nätter i rad? Man kan ju fundera på om det är någon som "försöker ge sig på att säga något" till mig som jag inte vet, men då tror jag att de är helt fel ute.
Nä, jag behåller min man ett tag till! :-) Han är väldigt bra på många sätt men har väl brister som alla andra. Det har ju självklart även jag. Vårt förhållande är väl upp och ner som de flesta andras under perioder men att någon av oss skulle få för sig att vänstra i nuläget? Nä, det är inte riktigt "vår grej". Att bli störtkär kan väl i och för sig säkert drabba den bäste även om man har ett fast förhållande så man kan väl aldrig ge någon garantier för framtiden. Även om jag själv skulle ha svårt att tänka mig det för egen del. Sjukt knäpp dröm var det iallafall. Och skönt att jag vaknade upp till verkligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar