Etiketter

söndag 9 oktober 2011

Underbara söndagkväll

För många är söndagkvällen lite "jobbig" då man skall upp och jobba på måndag morgonen. Jag tillhör väl också de som tycker så egentligen men jag är ju också en sådan person som försöker vända jobbiga saker till något positivt. Därför har jag som avslutning på veckan börjat med en skön och givande kvällspromenad efter ett oftast fysiskt krävande arbetshelg med hus och tomt och efter promenaden brukar jag tänja ut kroppen i vår vedeldade bastu. Ikväll hoppade jag promenaden, njöt av en lång middag med ett stort glas rött. Men bastun håller jag på att värma upp och strax skall jag gå upp och sätta mig! Ute är det kyla och regn.
Det bästa efter bastun är att jag är varm och go och dssutom sover jag väldigt bra på natten. Underbara söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar