Etiketter

onsdag 26 oktober 2011

Nytt för dagen..

Jag har ju bloggat i ett par månader nu och jag har gjort ett test för mig själv om det här med att skriva och blogga är något för mig eller inte. Det har ju visat sig vara ett effektivt sätt för mig att få tänka till, förnya, förändra mitt sätt att uttrycka mig och förmedla budskapen, på gott och ont. Och faktiskt så har bloggen även "effektiviserat mina projekt" som jag har i huvudet, i mitt "tankemönster".  Nu bryter jag mitt gamla mönster och påbörjar något nytt!

Det har hittills varit blandad kompott av innehåll i bloggen och i söndags kväll så föll polletten äntligen ner för hur jag skall "gå vidare" i blogglivet, vilken nivå som jag skall lägga de olika innehållen, men det kommer att ta sin lilla tid att få till detta så att jag blir helt nöjd. För tid är något som jag inte riktigt har och bloggens nya utseende är inte definiv utan jag kommer att förändra både utseende och innehåll vartefter som jag får tid att hålla på med bloggen.

Så, nu vet ni varför ni inte kände igen er när ni kom in! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar