Etiketter

tisdag 18 oktober 2011

Det finns faktiskt ingen som kan förstå.....


Det finns nog ingen som kan förstå vilka helvetestankar och helveteskänslor som jag mellan 20-årsåldern fram till för ca 5 år sen har känt och har levt med. Jag har länge kämpat med tankar, känslor och min inställning för att komma så långt i livet och våga ta steget att bilda den familj som jag alltid har velat haft!
Jag älskar min sambo och mina bonussöner oerhört mycket!

Men det finns faktiskt ingen som kan förstå denna oerhörda starka kärlek som jag har till min underbara dotter och som är absolut det finaste jag har i livet! När du föddes, så gjorde du mig hel som människa! Felicia betyder "(stor) Lycka" på latin och det är precis vad du hela tiden har gett mig! Jag älskar dig något så fruktansvärt mycket Felicia! Oavsett vad som händer i livet så kommer det för alltid att vara du och jag!
(Ni som vill veta vad jag menar, vet vart ni skall läsa vidare... Kram)

2 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet!!!
    Jag har börjat läsa du vet var...Det går in i hjärtat på mig. Stor kram till dig, starka, fina människa!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Vad go du är! Men stark vet jag inte riktigt egentligen :-/ Kram Helen

    SvaraRadera