Etiketter

måndag 31 oktober 2011

Snart nytt år

Då jag börjat boka in möten för nästa år redan så var jag tvungen att införskaffa en ny kalender. Jag sprang iväg till Åhléns på lunchen och fastnade direkt för den här! Den innehåller förutom kalender och adressefält även Klokskaper, Vilorum för själen, Att hitta hem, Ögonblick av lycksaligheter, 2-meters vingar, "Vyssan lull", Förhoppningar och Förändring.
Kloka saker och läsvärt! Kalendern är för mig praktisk och rolig med sköna bilder, dessutom är den mycket trevligare än en "vanlig kalender" som jag annars brukar köpa. Vissa år har jag använt filofax för att jag behöver utrymme att skriva, men tycker att den är alldeles för stor att släpa med sig. Normalt sett brukar jag ha post-it lappar i kalendern i olika färger för Viktigt, Kom ihåg eller Att göra, men denna innehåller delar av det plus lite till. Jag är så himla nöjd med mitt inköp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar