Etiketter

torsdag 27 oktober 2011

Ser fram emot lördag!


Ojojoj, på lördag kväll skall jag och sambon ut på galej. Det var länge sedan. Och vi skall till Olga´s Bar som har en särskild kväll, de firar 25 års jubileum! 1987 öppnades dörrarna till Olga´s Bar och jag som gammal partytjej kan minnas tillbaka med stor glädje och galna minnen alla de åren som jag sprang där. Jag sprang nog där som mest mellan åren 1993 och 1999. ALLA som man kände var ju där och dansade, partade och umgicks. Gud vad mycket kul vi hade!

På lördag är det 35 årsgräns (!) och jag misstänker att det är väldigt många gamla "kändisar" som man kommer att stöta på. Skall verkligen bli skitkul! Att återigen få skutta runt på dansgolvet och larva sig och återuppleva gamla nostalgilåtar och parta loss! Hoppas vi ses!

Man har väl inte förändrats så särskillt mycket va? Hihi! Herregud....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar