Etiketter

måndag 17 oktober 2011

Dax att förnya höst- och vintergarderoben


Jag insåg idag när jag satt och skrev samarbetsavtal med Utebildarna, som jag delvis kommer att jobba för from nu, att jag måste nog köpa lite nya utekläder, då mina gamla börjar blir väldigt gamla och slitna. Jag har under kvällen suttit och tittat på nätet på Haglöfs hemsida, Intersport, Stadium, Outnet, ITAB Kläder, Naturkompaniet mfl. Det värsta är att jag tycker nog att jag behöver en hel del nytt, vilket gör att det blir rätt så dyrt för plånboken.... Jag satt och jämförde lite mellan de olika nätbutikerna och det dyraste vart svindyrt och det billigaste....dyrt. Suck, jag måste nog hejda mig lite. Jag får helt enkelt handla det nödvändigaste och sen få slita på de gamla lite till som är mindre akut att förnya... Det finns ju sååå mycket kul och praktiskt som jag skulle vilja ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar