Etiketter

onsdag 5 oktober 2011

Trevlig födelsedag med nära och kära

Jag älskar rosor! Men jag älskar alla blommor och blir alltid precis lika glad för alla sorts blommor som jag får. Rosor har oftast ett kort liv i vas och jag njuter varje dag att se dessa, jag njuter av doften, formen och färgen.
Idag fick jag röda rosor av sambon och dottern på min födelsedag. Dottern sa, det är rosor mamma, som du tycker om! Jag tycker också så mycket om rosor, mamma, de är så fina och luktar gott!

Jag fick många blommor idag! Tycker det är så roligt att få dessa och jag njuter av att ha dem omkring mig! Ikväll besökte min mamma, min syster med sambo, systerdotter och hennes nyfödda son samt T´s bror med familj mig och fikade och grattade mig! Det var så trevligt! Vi träffas alltför sällan och då gäller det att ta vara på dessa stunder! Tack för ikväll kära familj!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis! Jag har visst missat att du fyller år:$ . Du verkar ha en fin dag, kram!
    Jag har också problem att kommenters, tröttsamt...

    SvaraRadera
  2. Tack! :-)
    Förresten, vad gör du uppe sådär tidigt, 05.41?? hm du ska ju sova tjejen ;-) Kram

    SvaraRadera