Etiketter

måndag 10 oktober 2011

Kommer en av mina drömmar att gå i uppfyllelse?

Efter ett antal telefonsamtal, ett par långa intressanta möten på annan ort så väntar jag nu med spänning på ett JA eller ett NEJ. Blir det ett NEJ då blir jag rätt så besviken då detta är en dröm som jag länge haft... Blir det ett JA, då kommer jag att hoppa utav glädje och jag kommer att få kombinera ett av mina stora intressen med mitt dagliga arbete.

Detta mycket stora intresse är att få vistas ute i naturen och leva friluftsliv. Om jag får ett JA så skall jag som egenföretagare, dels sälja in tjänster till företag som vill utveckla sig, utbilda sig eller bara är i behov av någon sorts rekreation. Och dels så kommer jag att få vistas utomhus och köra friluftsaktiviteter för dessa företag som skall utbildas/utvecklas inom ledarskap, teambildas eller bara ha en kickoff utomhus.
Att få uppleva naturen och friluftsliv på arbetstid är för mig något som jag drömt om då jag alltid haft inomhusyrken och jag har saknat ett "uteliv". Om några dagar så vet jag om jag får min dröm uppfylld eller ej! Håll tummarna för mig!

2 kommentarer:

  1. Vad kul och lyckospark där bak;)
    Låter mycket spännande! Du har ingen liten tjänst till mig i det hela? blink blink...

    Är det fortfarande ok med onsdag em? I så fall så kan jag ta med mig Flisan hem när jag hämtar Alva vid 13.40 ca...

    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Tack, kan behövas en riktigt hård spark.. ajj:-)
    Vem vet, kanske kan finnas nåt för dig med...

    Onsdag em funkar perfekt. Tack, vad gulligt av dig att hämta upp henne! Ses då Kram Helen

    SvaraRadera