Etiketter

tisdag 17 januari 2012

Wordfeud....

.....skulle ju jag inte börja med. Men när sambon började så vart jag sugen. Och när jag köpte en ny telefon så var det bara att börja! Det är väldigt kul men svårt ibland, förlorar mer än jag vinner... Alla som jag hittills mött är bättre än mig och det är väl så som man skall göra, spela mot de som är lite bättre för att lära sig att bli bra! Men ibland fattar jag inte varför vissa vanliga ord inte passar med sådana ord som jag inte vet vad det är går in, såsom MÖRS, SLÖP osv... Vissa självklara förkortningar går inte in men CD, IT, CP, MC med flera går in. Kul, men det tar sån tid för mig ibland att lyckas få slut på ett spel. Rekordet är nog ena grannen som bjöd in mig den 4e januari då vi började spela och vi spelade färdigt igår, den 16e januari. Men jag spelar när jag har tid helt enkelt, vilket är något som jag inte har så gott om.

Men blir du spelsugen någon gång så bjud in mig vettja, jag heter Nyponet 68

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar