Etiketter

torsdag 26 januari 2012

Slarvat med maten...

De sista tre morgnarna har jag vaknat och varit täppt i näsan, hes och febrig. Men sen har det gett sig efter ett par tre timmar... jättekonstigt. Igår morse var jag dock bättre än i förrgår morse och kände ingenting igår em och kväll. Jag gick tom igår kväll ut och målade i huset någon timme och kände mig bra, men trött dock efter oregelbunden sömn. Imorse vaknade jag helt groggy, tung i huvudet, febrig och hade knappt någon röst. Var riktigt risig när jag skjutsade F till skolan. Som tur var jobbade jag hemma på fm och jag började arbetsdagen med att lägga mig på soffan med ett par tjocka filtar och lade mig och sov ett par timmar. Fattar inte att man ena stunden mår skit för att resten av dagen må som en princessa. I em stack jag till kontoret i Vällingby och hade kandidatintervju och är nu hemma och mår rätt bra igen.

Jag har på morgnar och luncher inte haft någon större aptit och ätit riktigt dåligt. Har tvingat i mig ägg, ost, skinka och lite grönsaker men har nästan blivit illamående (nä jag är inte gravid, lika bra att säga det eftersom det alltid är någon som kommer att säga det:-). Däremot har jag "baljat" kaffe och te, försökt trycka i mig frukt (fast jag inte ska) för vitaminernas skull.
Får se hur det blir inatt och imorgon bitti, om jag tar mig upp eller hur det blir. Märklig förkylning/influensa eller vad det nu är för något... Kanske skulle basta imorgon kväll så att det antingen bryter ut eller ger med sig...

1 kommentar:

  1. Hej jag tror det är nån influensa som går jag har haft feber sen i måndags igår kände jag mig pigg men i natt har det länts febrigt har oxå. Tappat aptiten!!! Ha en bra helg jag mailade dig sen! Kram vivi

    SvaraRadera