Etiketter

söndag 15 januari 2012

Ny vecka, nya möjligheter!

En helg med husarbete, barnkalas, ett snabbt fikabesök idag utav ett par gamla vänner så är helgen till enda. Imorgon är det måndag igen! Härligt! Vet bara inte hur jag skall lägga upp arbetsdagen för att effektivast få så mycket som möjligt gjort, helst hinna med allt! Det är ringdag imorgon och jag skall försöka boka en massa möten och jag vill få in "bra siffror med bra nyckeltal" tills avstämningen vid telefonkonferensen kl 16.00, jag har också förberedelsearbete imorgon inför ett specialupplägg för en rekrytering med möte på tisdag i Uppsala, skall hinna telefonintervjua fyra kandidater för en annan rekrytering samt ringa referenser, sälja in "merförsäljning" till en av mina befintliga kunder som skall ut på äventyr i UTeBILDARNAS regi, skall bearbeta ett antal nya orter i Mälardalen för kommande kundbesök, gå igenom allt material från förra veckans konferens. Telefonmöte kl 15.00... Blir nog till att gå upp riktigt tidigt imorgon, får se om jag lyckas hålla min planerade agenda! Så det är dags att gå och lägga sig och sova! Ha en helt underbar arbetsvecka kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar