Etiketter

fredag 6 januari 2012

Kanske på G igen

På sista tiden så har jag inte haft så mycket att skriva om varför jag låtit bloggandet ligga nere. Har haft brist på idéer och intresse av att skriva, jag som brukar ha lätt att skriva om allt mellan himmel och jord, både viktiga och oviktiga saker, självupplevda saker och om mina drömmar. Men så är det ibland, inspirationen försvinner för mig ibland och då kan jag lika gärna lägga ner skrivandet ett tag för att sedan hitta tillbaka.
Jul-, nyår- och trettonhelgen brukar ju vara underbara och sköna helger att vara ledig på och få umgås med nära och kära och jag försöker njuta och tänka positiva tankar under dessa helger och umgås med de mina. Men, under några tillfällen genom åren så har saker och ting inträffat just i mellandagarna vid dessa helger som har varit tunga. Dessa minnen kommer alltid tillbaka under denna tid och jag försöker som vanligt alltid vara tapper och glad, men det funkar inte ibland, ibland brister det...

Men nu har jag bestämt mig för att försöka dra igång med bloggandet och få ro i sinnet och skriva igen. Jag tycker ju mycket om detta och jag inspireras så mycket utav andra bloggare. Men även några av dem har haft "torka" och legat/ligger nere med sitt skrivande för en period. Hoppas att även de snart hittar inspirationen igen! Jag saknar er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar