Etiketter

onsdag 11 januari 2012

En dag på jobbet!

Sedan jag började att arbeta med UTeBILDARNA i höstas så har jag haft väldigt, väldigt roliga arbetsdagar. En dag i veckan, sk  "ringdagar", då vi ringer och bokar in kundmöten, är de dock de dagar som är lite mindre roliga. Men att få förmånen att få arbeta med så erfarna, motiverande, glada, positiva, roliga och sååå inspirerande människor är så häftigt! Det finns en otrolig kompetens i hela företaget och varje gång när säljare, konsulter och ledningsgrupp träffas och har utbildningsdagar/-konferensdagar tillsammans så har ger det mig sådan energi! Det är alltid bra diskussioner och alla är verkligen så entusiastiska och delaktiga på ett sätt som jag aldrig har upplevt nån gång på något företag som jag arbetat på tidigare. Så lärorikt då jag är "ny" i företaget som jobbar med utveckling, utbildning, teambuilding, rekreation och rekrytering.

Idag hade vi en första konferensdag (fortsätter imorgon) och när vi konfererat färdigt sent i em så fortsatte arbetsdagen med att vi grillade korv utanför kontoret i mörkret. Det blev vår snabbmiddag och sen avslutades arbetsdagen med att hela gänget åkte till Centralbadet i Sthlm City där vi badade, bubblade och bastade och umgicks ett par timmar. En helt underbar dag på jobbet!

Vackra Centralbadet! Gammalt och trivsamt!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter!
    Vad bra att det blev så bra:-D ! Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Det känns fantastiskt bra! Ni anar inte! :-)

    SvaraRadera