Etiketter

tisdag 10 januari 2012

Igår var det måndag......

.... och man fick åka och jobba igen! Härligt!
Det är skönt att vardagsrutinen har kommit in igen och det mest jobbiga nu är väl att vända rätt på dygnet. Igår gick det rätt bra att gå upp, trots att jag inte kom i säng förrän efter halvett på natten och låg först klarvaken, men lade mig sen på spikmattan och somnade (och vaknade med spikmattan kvar..). Imorse gick jag upp ännu tidigare och var ännu tröttare. Jag har varit i Södertälje hela dagen och jobbat. Haft 5 mycket intressanta möten idag och en offert påskriven och klar! Mycket givande dag och jag fick dessutom tillfälle att äta lunch med min syster och prata en stund med henne.

Så mitt i all press och stress som finns i min vardag så tycker jag att det är så himla skönt att få jobba! Det ger mig så mycket ny kraft och energi! Jag älskar mitt jobb, älskar att möta andra människor och älskar att få lära mig nya saker, vilket jag gör varje dag, på varje möte egentligen! Mitt arbetsliv är mycket rikt på så sätt och det känns lyxigt att få ha den förmånen att arbeta med det jag är bäst på, älskar mest och får så otroligt mycket tillbaka!

Idag har varit en riktigt, riktigt bra dag!
Ha en bra kväll alla!

2 kommentarer:

  1. Härligt, det är dom dagarna man lever på när det inte är så kul med pressen och stressen, eller hur? Lunch någon dag? kram Vivi

    SvaraRadera
  2. Absolut lunch! (vi tar det på fb) /H

    SvaraRadera