Etiketter

onsdag 14 september 2011

Partysugen!!

...eller snarare röja-på-dansgolvet-sugen blir jag när jag lyssnar på musik som tex denna remixade version av "Set fire on the Rain" med Adele. Hon har en fantastisk röst och jag lyssnar en hel del på henne och jag gillar denna låt i original-version väldigt mycket men drar gärna på denna remix-version när jag vill bli extra glad. Musik och gärna partymusik gör mig lycklig som människa och jag får ibland vissa flashbacks från 90-talet när jag var ute och röjde på dansgolvet som mest. Ibland blir jag sugen på att gå ut och dansa, dock inte för att röja på dansgolvet som jag gjorde då, då fick nästan de andra på dansgolvet ducka när jag öste på för fullt med att hoppa, studsa och snurra och gud vet allt. Men superkul var det! Flera av mina gamla vänner minns nog detta  mycket väl, och de var heller inte så dåliga själva på att röja på dansgolvet för den delen! Jag nämner inga namn men jag vet en som heter Tina ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=y_DXrlDL8F4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar