Etiketter

onsdag 28 september 2011

Utmaning....

Idag har jag fått telefonsamtal från två olika aktörer som frågade om jag var intresserad av att delta i ett par projekt under oktober. Jag svarade JA! Detta är ett första steg i något som för mig har varit en helt främmande värld förrut. Jag har endast snuddat vid det lite i "bakgrunden" tidigare, men inte mer... Att svara JA är en utmaning för mig och vi får se hur det slutar. Jag vet inte i detalj vad jag skall göra eller vad projekten går ut på. Men spännande skall det bli att prova på något nytt. Och den största utmaningen blir att jag eventuellt kommer att vara en av de verkliga huvudpersonerna i det ena projektet.... Mer kan jag inte berätta eftersom jag själv inte vet mer....
Fortsättning följer....

Ju äldre jag blir desto större utmaningar verkar jag vilja utsätta mig för... Känns som att jag har blivit modigare med åren. Haha, börjar jag bli gammal tro?? Jag känner mig inte ett dugg gammal, snarare tvärtom, om jag bortser från de fler och fler rynkorna i ansiktet i spegeln varje morgon....
Det är kul att fortfarande efter drygt 40 år kunna växa som människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar