Etiketter

fredag 30 september 2011

Affärskvinna?

Idag har "affärskvinnan och egenföretagaren" Helen varit på plåtning dvs en casting inför en reklamfilminspelning, där min karaktär är en av de antal affärskvinnor (och män) som är på konferens. Inspelningen är under en dag nästa vecka och i början av veckan så vet jag om jag blev antagen eller ej. Kul att få prova på något nytt i en ny bransch. Fler sådana jobb är på gång!

Detta är för mig en rätt stor utmaning, med tanke på att jag aldrig har varit en sådan person som velat stå i centrum utan gärna håller mig vid sidan om... Men jag vill testa detta för att se om jag tycker att det är roligt att stå på den sidan eller inte, och jag vill utveckla mig. Utmaningar gör ju att man växer som människa. För dessa jobb kommer att sedan visas, antingen i TV-reklamen, TV-serie eller webreklam alt. film. Och när jag väl har medverkat i dessa projekt så får jag helt enkelt stå ut med att folk som känner mig ser mig i TV-rutan eller liknande. Det är liksom försent att ångra sig då.
Läskigt va?? Det tycker iallafall jag! Ha en riktigt underbar helg mina vänner! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar