Etiketter

torsdag 8 mars 2012

Sjuk bantningshumor...

Har varit en sväng i Stockholm idag och tog snabbtåget dit och pendeltåget och buss hem. På pendeln låg en lapp på ett säte bredvid mig där jag satt och jag kikade lite på vad det stod. När jag läste den började jag att le åt denna sjuka humor som låg bakom texten, någon hade skrivit denna för hand och de beskrev hur man enkelt kunde bli av med det där 1-2 extra kilona om man vill gå ner i vikt. Om man gjorde allt detta så skulle man garanterat gå ner dessa kilon.

Det stod:
-Snyt näsan ordentligt
-Peta ur all vax ur öronen
-Raka benen, under armarna, bikinilinjen - och ja, varför inte hela paketet och resten av kroppen
-Klipp av håret
-Duscha hela kroppen och skrubba ordentligt, men smörj för guds skull inte in kroppen efteråt
-Kissa och bajsa ordentligt
-Klipp alla naglar så långt in du kan och måla dem absolut inte
-Sminka dig inte och använd definitivt inte läppglans/läppstift/lypsyl och ingen mascara
-Plocka ögonbrynen
-Använd inte hårskum/hårgelé/spray
-Borsta håret ordentligt
-Borsta tänderna och skrapa tungan. Använd gärna tandtråd
-Fila fötterna
-Pilla ur allt navelludd grundligt
-Träna INTE för muskler väger mer än fett
-Ät och drick så lite som möljigt....

Ehh, fattar inte att någon ens kunnat hitta på allt detta... Har folk inget liv?? Nog för att jag kan ha sjuk humor men detta tog nog priset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar