Etiketter

fredag 23 mars 2012

Lugn helg?

Jag hoppas på en lugn helg! För det var många år sedan som jag inte gjorde någonting alls under en helg. Men fixar jag det? Nä, jag kan ju inte sitta still.. Det är ju inte jag liksom. Så det finns hur mycket som helst inplanerat som jag borde göra. Tex fixa mina hemsidor (byta web-verktyg, ta bort innehåll och ersätta med nytt då SOBREMA ändrat sin verksamhet mm), bokföra färdigt första kvartalet, tvätta fönster, skruva och spackla i nya huset, tvätta bil, städa altan, städa bort större delen av vintern, åka till sjukan och besöka mamma, skulle vilja hinna lägga ut en ny cache (hur går det tjejer? har ni hunnit testa att leta efter den/hittat den första cachen än?) samt umgås med dottern, leka, cykla och promenera med henne förstås. Och basta vore skönt! Lite utav dessa saker hinner jag med men jag tror inte allt. Strax skall jag sluta jobba och ta helg, iallafall ikväll. Sen är det hårdkörning som vanligt vilket är kul och givande!

Jag önskar er alla en helt fantastiskt underbar helg! Det tänker jag ha! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar