Etiketter

fredag 31 augusti 2012

Partysugen!

Känns som det snart är dags för en party- och danskväll för min del! Senaste veckan så har jag i princip bara lyssnat på bra party-låtar och det har varit svårt att sitta still! Det var riktigt länge sedan som jag var på krogen och svängde mina lurviga och det kanske är hög tid snart att dra ihop ett partygäng en kväll! Känns som om det behövs lätta upp lite stämning tror jag!

Det finns så ruskigt mycket bra musik att lyssna på och bilstereon, hemmaradion och mobilen går verkligen varm just nu! Vilket ös, vilket tryck, vilken glädje denna musik ger mig! Partymusiken är också mycket bra att träna till! Lättare att hålla igång träningen med riktigt bra super dupermusik!

Men det är ju ett träningspass bara att ge sig ut på dansgolvet också en hel kväll, eller hur? Jag brukar ju ha rätt ont i kroppen dagen efter ett krogbesök med tillhörande svängom, och framförallt då i fötterna, benen och ryggen. Men det brukar det vara värt!

Ha en fantastisk fredag alla vänner! Upp och dansa vettja!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar