Etiketter

torsdag 23 augusti 2012

Födelsedag!

Idag fyller min blogg ett år! Hurra! Det har varit med innehåll av blandad karaktär, ämnen, känslor och tankar som jag har drivit min blogg. Oftast har det varit riktigt kul att få "skriva av sig" lite och få lite reaktioner och ibland har det till och med varit effektfullt bland vänner och bekanta. "Underhållande och inspirerande läsning" har jag fått höra emellanåt. Emellanåt har det kanske varit det, men definitivt inte alltid kan jag säga, ibland har det mest stått om elände och bedrövelser, haha.

"Kul att få lära känna dig bättre Helen", har jag också fått höra. Från bla gamla vänner som trodde de kände mig utan och innan har fått lära känna på mig på ett nytt sätt genom bloggen, och det är ju kul när man får positiva reaktioner kring det!

Jag vet inte direkt om jag skall fira min ett-års-blogg med tårta utan jag firar det på ett litet annorlunda sätt för min egen del :-). Kul att ni är ett gäng som fortfarande följer min blogg! En del väljer att inte kommentera alls utan föredrar att prata "live" om inläggen, en del vet inte hur de skall kommentera och en del kommenterar vilket är jättekul, det tycker jag verkligen! Tack underbara ni!

Ha en fantastisk dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar