Etiketter

lördag 11 augusti 2012

Är slut....

Vad det beror på.... hmm, ja antagligen för att jag inte gjort någonting alls vettigt idag.... Faktiskt så är det nog sant! Jag är van vid att hålla ett högt tempo och alltid ha en massa saker att göra varje dag. Men idag har det gått i lugnets tecken, hunden Ida har varit med oss och T och jag och Felicia har varit nere vid stranden i några timmar med Fs kusiner och badat, grillat, fiskat, solat och slöat...  Sen upp till altanen och tomten och inte göra ett dugg.... Känns konstigt sådana här få dagar. Rastlösheten sätter in och jag blir seg och känner mig sliten.

Denna vecka har också påverkat mig mycket känslomässigt då vi i början av veckan trodde att vi höll på att förlora en person i vår stora familj och släkt. Nu är dock läget stabilt men utgången är fortfarannde inte helt säker... Hoppas det går vägen för jag vill inte ha ytterligare ett till dödsfall i familjen detta år....

Det känns inte riktigt just nu att man haft semester och hunnit med en massa saker. Nä, vi har inte rest och haft en massa sådana semesterprojekt igång under semestern. Vi har varit i Dalarna tre gånger sen midsomras visserligen och gjort lite dagsutflykter, det är det enda i resväg. kommit framåt med vårt hus och dessutom sovit där senaste två veckorna vilket har varit ett enormt framsteg på vägen till vårt slutmål!

Sista dagarna på semestern infinner sig nu... Jag skall göra det bästa för att leva, må bra och bara försöka få vara mig själv dessa dagar! Hoppas jag lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar