Etiketter

torsdag 24 januari 2013

Utbildning!

Jag sitter hela dagarna vid datorn och telefonen, kontaktar nya och befintliga kunder och "säljer in utbildningsbehov" inom alla branscher. Och jag börjar väl få lite koll på utbildningsmarknaden och vilka aktörer som är bra inom vissa områden och andra som man inte skall anlita för vissa kunder.

Utveckling är ju kul och det finns så mycket som jag själv skulle vilja lära mig mera utav. Det finns flera områden som jag lätt skulle kunna gå några dagars utbildning och utveckla mig inom.
Bla inom:
- Ledarskap och Affärsutveckling
- HR
- Hälsa och friskvård
- Retorik
- Språk
mm

Kompetensutveckling behövs och det är roligt växa som människa! Man blir ju aldrig någonsing
full-lärd. Skolbänken lockar väl inte direkt för någon längre utbildning, möjligtvis om det är en utbildning som varar ett halvår, ett år där man går utbildning några dagar i månaden tex. Det skulle kunna passa mig! Men inte att plugga på heltid tror jag...

Jag får väl se om det blir någon kommande utbildning inom en snar framtid, kort eller lång. För utveckling behövs alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar