Etiketter

måndag 21 januari 2013

Mera blogg blogg...

Jag har sedan länge tänkt att starta en till blogg, som ibland kanske påminner om många andras som finns i cybervärlden. Jag har under min privata blogg varit, just väldigt privat och personlig. Men det är ju inte så intressant. Jag läser själv många andras bloggar om hälsa, friskvård, matlagning, recept, inspiration, motivation, livslust, visioner, natur, friluftsliv, äventyr, hus och trädgård, inredning, resor och en massa annat. Jag gillar att bli inspirerad och blir ibland riktigt boostad i olika sammanhang som gör min lilla vardag lättare och gladare. Och självklart så skulle jag själv vilja kunna inspirera och dela med mig av detta för andra! Så varför inte starta en ny blogg där ett hyffsat bra namn passar in i sammanhanget! Avslöjar inte namnet på den ännu då den fortfarande är för färsk och jag vill få igång den ordentligt. Men snart delger jag den till er också så att ni kan titta in på och hälsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar