Etiketter

tisdag 22 januari 2013

Fin dag!

Har haft en fin dag med fina kollegor. Som vanligt var vi ute och gick på lunchen och rastade hundarna, i ett soligt vinterväder med bitande kyla. Men med rätt kläder så funkar det bra!

Tiden går så fort om dagarna, och jag avslutade min arbetsdag med ett låångt och givande telefonsamtal med en supertrevlig kund. Samtalet började vid mitt skrivbord, fortsatte sedan i bilen på vägen hem, och avslutades när jag var framme vid skolan. Oftast har jag inte halvtimmes-samtal med kunderna men det var ett riktigt bra och trevligt samtal som förgyllde hela min hemresa idag. Jag var riktigt glad och på gott humör när jag klev ur bilen!

Tisdagar brukar vara lite stressiga för oss. Efter att jag hämtat dottern i skolan så kommer vi hem efter klockan fem och sedan klockan sex börjar dotterns gymnastik, och däremellan så skall vi försöka hinna med att slänga i oss någon snabb middag.

Sen hann jag med en litet matinköp på ICA efter att ha lämnat dottern på gympan, sen hem och plocka med lite vardagsbestyr. Behövde inte hämta från gympan då Fs kompis föräldrar och jag brukar turas om att köra hem tjejerna. Rätt smidigt att kunna hjälpa varandra så man kan hinna med lite annat också!

Nu slappar jag bara framför TVn och bloggar lite, skall "jobba" lite med den nya bloggen nu.
Bra dag och en bra kväll! Känns toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar