Etiketter

måndag 21 januari 2013

Obegripligt?

Herregud, vad jag tänker mycket samtidigt som jag skriver osammanhängande ibland. Som föregående inlägg tex, "Både Frustrerande och Inspirerande", där tänkte jag på väldigt mycket samtidigt och det vart nog rätt osammanhängande bitvis... Vart är den röda tråden? Jag blir inte klok på mig själv stundvis. Men är man dyslektiker så är man. Ibland får man läsa mellan raderna när jag skriver, ibland är det kanske medvetet för de som känner mig väl förstår oftast vad jag menar, men många gånger rör jag till det då jag försöker få ut mitt budskap.... och så skriver jag lite till... Då blir det inget bra. Nä, jag skall försöka att inte stirra mig blind på att få ner allt jag tänker samtidigt, utan korta ner och skriva fler inlägg istället för att försöka få med så mycket i ett och samma inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar