Etiketter

onsdag 5 september 2012

Faan!!

Ursäkta mitt dåliga språk! Men anledningen till mitt ordval är min frustration och ilska och jag undrar om man får bli hur illa behandlad som helst...  Jaja, jag skall väl inte berätta i detalj vad det handlar om och vad jag känner precis just nu då det nog blir lite för många svordomar, men detta berör mig oerhört och jag blir väldigt ledsen och just nu känner jag en sådan maktlöshet...
Det har varit, och fortfarande är, en tuff tid för oss av olika anledningar här hemma och vi har inget riktigt flow just nu. Motgångarna avlöser varandra och det har varit mycket oro, illska och tårar och vi tycker att det räcker nu! Men vi stöttar varandra och det måste väl vända någongång, men när gör det det? Suck! Nu fick jag skriva av mig lite... Tack för ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar