Etiketter

måndag 3 september 2012

Bör jag eller bör jag inte?

Jag funderar på att göra något oväntat. Men frågan är om jag bör göra det eller inte. Våg som jag är så väger jag fördelar och nackdelar. Men genom åren så har jag blivit bättre och tuffare på att våga ta ett snabbt beslut för jag gillar snabba beslut. Men, just till det slutliga avgörandet har jag inte kommit ännu utan är fortfarande i "förstadiet" utav det, därav mitt velande och jag måste överväga om det är klokt val eller ej... Verkar jag krånglig? Hmm, kanske.

Men val är till för att väljas här i livet och ibland måste man våga för att vinna också! Åtminstone prova för hur skall man annars veta hur det hade varit eller blivit om man inte testar? Stort som litet.... Vad säger magkänslan och känslan i hjärtat? Men det handlar också om mod. Jag är modig men känner jag mig redo? Den som lever få se :-) Om någon nu vart nyfiken så får ni hålla er till tåls en stund. Kan trösta er med att det inte är något "världsligt" dock...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar