Etiketter

lördag 3 november 2012

Välgörande armband?


Jag fick ett armband utav svärföräldrarna i en försenad födelsedagspresent för ett par dagar sen. Jag trodde först att jag skulle få ett magnetarmband som skall vara bra för kropp och vara helande för värk. Men jag fick ett annat armband. Ett EFX Performance armband. Låt mig förklara hur detta beskrivs och vad som står i broschyren.

" EFX bärbara holografiska teknik baserar sig på inprogrammerade frekvenser som passar ihop med kroppens bioelektriska fält på cellnivå. Precis som akupunktur och akupressur kan WFX produkter placeras strategiskt på kroppen för att påverka specifika energicentrum eller att främja energiflödet längs kroppens meridianer.

EFX:S Inbäddade Holografiska Teknik Har Utformats För Att:
* Maximera din prestationsförmåga och allmänna välmående.
* Att fungera både på människor och djur.
* Att verka omedelbart när den placeras nära kroppen.
* För att påvisa funktionella realtidsvinster.

Användarna har rapporterat bla följande fördelar när det gäller:
* Balans
* Styrka
* Smidighet

Många användare har också märkt effekten omgående vara genom att hålla en EFX produkt i handen. Enkla tester kan användas för att påvis påverkan och effekten när det gäller balans, styrka, smidighet och rörlighet.

FÖRDELAR MED EFX:
Kan öka:
- Balans, Styrka, Smidighet, Koncentrationsförmåga, Återhämtning

Kan minska:
- Stress, Jet lag, Åksjuka/sjösjuka, Svullnad, Träningsvärk

....."

Broschyren och dess beskrivning är längre än vad jag skriver här. Men jag har ännu ingen aning om om detta verkligen fungerar på mig. MEN det som jag har märkt är att så fort jag satte på mig armbandet så började det kännas något i armen, och det var inte inbillning. Jag vaknade på natten av att armen värkte, ungefär som man slår i elektriska knölen i armbågen och den där värken som känns långt efteråt, ungefär så kändes det när jag vaknade mitt i natten av värken. Jag kände också att det "pågick" något i kroppen och lederna och jag kan säga att armbandet påverkar, men jag vet inte riktigt hur ännu... jag har bara haft det på mig i ett par dagar så vi får se hur det fortlöper...
Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar