Etiketter

onsdag 21 november 2012

Irriterande!

Visst är det typiskt? När man väl bestämt sig för någonting, i det här fallet att träna efter ett träningsschema och det dyker upp hinder helt plötsligt.... visst är det så irriterande? Hindret är att hur jag än gör så får jag inte igång mina Wii-konsoler och platta.... Det verkar som att det blivit nollställt på något vis när det legat lite "huller om buller" bland flyttkartongerna. Om man skall få igång dessa så skall man ha en skiva för att få in inställningarna och konsol och platta att synca med varandra. Problemet är att jag inte vet av att fått någon sådan skiva med spelet när jag köpte det av min systerdotter. Hon vet inte heller vart den finns... Suck, alltså kommer jag troligtvis inte att få igång mitt Wii igen.... F-n vad irriterande... hur löser man detta måntro? Förslag mottages tack för jag vill verkligen få igång apparaturen igen!

Istället för att träna med Wii så vart det hantel- och skivstångsövningar. Jag lär nog ha ont i rumpan imorgon. Kanske jag skulle runda av träningsdagen med en lite promis ikväll i mörkret så inte rumpmusklerna stelnar till alldeles? Hm, då åker jag nog kanske in till byn och går istället för att gå här hemma med pannlampa alternativt gå utan lampa och riskera att man går ner i diket eller trampar snett i någon grop här hemma :-).
Kanske det blir promis ikväll, har inte bestämt mig, bör/vill och hoppas jag kan... beror på hur kvällens planer ser ut i övrigt. Men om någon vill haka på en kortis så hojta till isåfall!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar