Etiketter

onsdag 14 november 2012

Bloggeliblogg!

Sitter och smider planer. Brainstormar, planerar, skriver, bollar fram och tillbaka.... Om vadå undrar ni? Jo, mina planer som dock inte är spikade helt än, är att starta en ny mera officiell blogg som inte är så "privat" som denna. Alla bloggar är väl offentliga men den nya skall innehålla andra saker än bara om mina privata tankar, känslor och liv. Men jag vill med den nya bloggen nå ut till fler läsare och använda de social medierna mera. Därför är det viktigt för mig att det är välplanerat och genomtänkt med budskapen i denna samt att jag lyckas nå ut till många läsare och andra bloggare på ett bra sätt.
Jag är som jag är, jag planerar tills jag känner att "Det här känns bra", "Det här går att använda" osv. Jag är långt ifrån klar utan bara i planeringsstadiet. Så vi får se hur lång tid det tar innan jag känner mig tillräckligt nöjd för att bjuda in alla er och en massa andra till den nya bloggen!

Ha den bra onsdagkväll! Puss & Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar