Etiketter

tisdag 20 november 2012

Oförutsedd dag!

Tisdagmorgnar är inte roliga... Attans vad trött jag var imorse när jag vaknade.... John Blund brukar hälla lite mycket drömsand på måndagkvällarna och igår kväll tappade han lite för mycket tror jag, för jag har drömt massor och var som en zoombie imorse..

Min välplanerade dag fick tidigt omstruktureras då min dator krånglade och var så himla seg. Internet strulade och hade sig. Jag fick inte iväg mina mail som jag skulle. Kom på att jag kanske också måste tömma datorn så jag laddade ett gäng cd-skivor där jag skulle kopiera över alla mina foton som ligger i datorn, men inte en enda cd-skiva ville ta emot fotona... Bara stod och tuggade och meddelade att det var fel på skiva efter skiva... Höll på rätt länge innan jag gav upp och tiden gick som bara den...
Datorn inte tömd och är fortfarande väldigt seg... Får skaffa hem ett gäng USB minnen och testa och tömma datorn den vägen istället...

Förberedde mig istället och stack iväg på möte vid lunchtid i Eskilstuna och sen hemåt och åkte runt i byn och lade inbjudningskort i brevlådor till Fs barnkalas som är om en och en halv vecka. Hem och åt middag, hämtade sen hem dottern från kompis och sen till hennes gympa, hem och duscha, läxläsning, läggdags och själv har jag sedan en liten stund landat i soffan vid datorn... Jag som hade laddat hela förmiddagen så bra och dessutom lagt upp en 1-timmes styrkeprogram. Men det hann jag inte... Och nu är jag alldeles slut. Hmm, inte bra. Men jag lovar att köra hårt imorgon istället, då jag egentligen tänkt att ta en vilodag från träningen. Men det fick bli vilodag idag istället. Påt imorgon! Då kör vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar