Etiketter

måndag 26 november 2012

Ingen är perfekt!


 ....jag som sa att jag skulle lägga upp min träning och ev kost här.... Att jag inte har gjort det betyder inte att jag slarvat med träning och promenader, tvärtom faktiskt, jag har hållit igång! Började ju förra måndagen med en riktig powerwalk, tisdag hantel- och skivstångsträning dvs styrkeövningar, promenad onsdag, kvällspromenad torsdag med min fina vän Therése, morgonträning fredag med hantlar. Inget lördag och söndag knäskurade jag golven (kanske inte den optimala träningen men ändå :-). Idag måndag en rask lunchpromenad.
Från att inte ha rört mig knappt någonting på väldigt lång tid innan så tycker jag att det är rätt okej början till en träningsvana.

Jag hade gjort ett träningsschema som direkt sprack när jag inte fick igång mitt Wii (har fortfarande inte fått igång), som jag tänkte lägga ut här på bloggen, men den strular att få in här av någon anledning så det lär kanske dröja. Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig...
Denna vecka skall jag försöka fortsätta med lunchpromenaderna i den mån det går då jag har en hektiskt vecka. Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar