Etiketter

söndag 4 december 2011

Söndag kväll redan!

Oj vad denna helg har gått fort! Jag hade tänkt hinna med väldigt mycket men har inte hunnit med en bråkdel. Igår gick i princip hela dagen åt att rensa bland dotterns alla grejer, sen middag och softa för att sedan slockna tidigt i soffan.

Inatt vaknade dottern och kunde inte sova varpå jag gick och lade mig skavfötters med henne och sedan sov jag rätt så dåligt resten av natten. Idag hade jag tänkt fixa till tak i nya huset, baka lussekatter, städa mm men hann ingenting av detta. F provade sin vinteroverall igen och vi upptäckte att hon växt enormt på längden sen vi provade dessa  sist på ett par månader vilket ledde till att vi snabbt fick åka in till stan och leta tvådelad overall (slut överallt i hennes storlek), sen till gympan, leta vidare overall men insåg att det fixar vi nästa helg istället.
Söndagen har verkligen sprungit iväg och jag är lite missnöjd med att jag inte hann det jag skulle. Men men, så är det ibland. Jag har en spännande arbetsvecka och en kommande riktigt skön helg framför oss!

Imorgon får man äntligen åka och jobba igen! Härligt! Ha en underbar arbetsvecka allihop!

1 kommentar:

  1. Ja helgen gick för fort, hade velat haft lördag i kväll, även om jag inte ska upp och iväg till något jobb så, så skaj ag upp ändå liksom och alla far iväg till jobb och skola...imorgon ska jag söka lite jobb! Vem vet vad som väntar bakom nästa hörn....kram Vivi

    SvaraRadera