Etiketter

torsdag 1 december 2011

Nya blommor till fönstren

Efter mitt kundmöte i Farsta idag så stämde jag träff med min man då jag var i närheten av hans arbete och han gav mig dessa blommor.... Var bara 30 stycken.... Kan säga att vi behövde nya blommor :-)

Dessa var en bråkdel som var "över" efter Hästshowen på Globen i helgen och skulle kasseras.

Så min kära T fick ta hem ett gäng om han ville. Det var ju jättesnällt då vi verkligen inte prioriterat våra inneblommor och behövde nya . Så nu är alla fönster prydda med nya fräscha blommer lagom till jul!

Vi fick ett gäng förra året också men hade då en riktigt gran inne vilket gjorde att blommorna tog stryk av granen och vi fick kasta en massa utav blommorna ganska snart. I år blir det vår lilla plastgran inne och en riktig julgran ute istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar